Jannhaa- livet som blivande två barns mamma

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Helt slut!

Av Anna - 10 maj 2012 12:39


Usch det dåliga vädret smittar verkligen av sig på både humör & hur man känner sig i kroppen ..

det har varit så i två dagar nu , igår va humöret verkligen i botten .. jag höll på med maten och den var inprincip helt klar tills daniel kom hem , men så råkade jag somna på soffan efter att jag hade pratat med daniel i telefonen och han sa "jag ska bara på en snabb kopp kaffe hos grannen jag kommer om tio minuter" men efter 20 min vaknar jag av att det är varmt o rökigt i lägenheten , jajamensan maten i ugnen hade blivit bränd och jag vaknade vid rätt tillfälle som tur va .. däremot blev maten förstörd så jag fick börja om från början . Usch dumma mig som somnade!... man ska ju aldrig somna under tiden man lagar mat! men det var som att någon klubbade mig ... fy!:( 



och idag känns kroppen helt ur balans och jag borde packa men jag orkar verkligen inte , antingen beror de på vädret eller så har daniels förkylning börjat smitta av sig .. usch den envisa stackaren .. I går frös han jätte mycket och hostade osv och i natt har jag knappt kunnat sova brevid honom för att han har varit alldelles för varm & då har han legat o frusit hela natten och haft både mitt o sitt täcke plus att han har sovit med strumpor på ...


så i morse frågade jag om han verkligen skulle åka till jobbet .. o jaa envis som han är åkte han till jobbet .. många hade nog stannat hemma när man mår så dåligt ... jag hade iallafall gjort det men men ingen kan iallafall säga att han är hemma i onödan .. när man åker med feber till jobbet ...  jag hoppas att han mår bättre när han kommer hem än vad han gjorde i natt o i morse iallafall .. jag får pyssla om honom ordentligt sen när han kommer hem <3<3



vi får väl se hur de går med flytten i helgen , jag kommer iallafall inte kräva att han ska göra massa saker under flytten om han fortfarande mår som han mådde i går,i natt o i morse... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 17:58

Hej igen! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag . Det beror på att livet som mamma till två små barn just nu är hektiskt och sen thilda kom har jag verkligen märkt att alvin är i trotsåldern då det ofta ät bråk,gap och skrik me...

Av Anna - 14 februari 2014 09:20


Efter en promenad från göta till lilla edet (4km) gick jag hem till min mormor i onsdags på en snabb kaffe och åt lite kakor innan det var dags för mig att gå vidare till mvc och se hur det var med bebisen :) ?-ljud : 158-153 sf-mått : 35 Min vi...

Av Anna - 3 februari 2014 22:33

Hej idag är det en " jag är äcklig " dag jag ser alla bristningar som jag fått på de 15 cm breda kärlekshantagen , låren som inte får plats i något annat än mjukisar och knappt leggings osv. . Ja visst har man såna dagar .. såhär pigg o fräsch ser...

Av Anna - 1 februari 2014 17:41


Sf mått : 34 Min vikt : 59,7 Hjärtljud:140 Och allt såg jätte bra ut , huvudet har fixerat sig och min bm sa att bebisen skulle kunna komma när som helst eftersom jag har haft så mycket förvärkar . min viktuppgång nu är 17 kg från inskri...

Av Anna - 27 januari 2014 14:51

I morgon går jag in i vecka 35 det vill säga att jag har 5 veckor kvar till bf :)längtan och nyfikenheten växer sig större och större för varje dag som går . Vem är det lill* pyret i magen ?, är det en lillasyster eller lillebror ? Hur ser h*n ut ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards