Jannhaa- livet som blivande två barns mamma

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Wihooo glad tjej !

Av Anna - 18 april 2013 13:07

Ja idag är jag glad. Jag har ett bra tag kännt att jag vill komma ut och jobba , till wn början kvällar och helger eftersom jag fortfarande är mamma ledig och alvin inte har börjat på dagis än.

Så jag ringde till ett ställe och pratade med enhetschefen och fick lämna in mitt cv.
Vi har pratat tidigare och hon ringde och kolla om jag kunde hoppa in men då va jag hög gravid . Så då fick jag tyvärr sä nej.

Så igår skicka iallafall enhetschefen och fråga om jag kunde komma in i morgon och prata . Så imorgon kl elva ska jag dit och prata med henne . Förhoppningsvis får jag börja jobba lite smått , vilket skulle vara bra för mig och alvin så att vi vänjer oss att vara ifrån varandra lite innan det är dagis dax.

Så imorgon ska mamma passa alvin och ja det känns lite jobbigt eftersom jag enbart har låtit Daniel ha alvin om jag tex har varit hos frisören eller tandläkaren. Men de kommer säkert att gå bra , jag är ju inte borta länge och är inte långt bort.

Håll tummarna för mig nu ! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 17:58

Hej igen! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag . Det beror på att livet som mamma till två små barn just nu är hektiskt och sen thilda kom har jag verkligen märkt att alvin är i trotsåldern då det ofta ät bråk,gap och skrik me...

Av Anna - 14 februari 2014 09:20


Efter en promenad från göta till lilla edet (4km) gick jag hem till min mormor i onsdags på en snabb kaffe och åt lite kakor innan det var dags för mig att gå vidare till mvc och se hur det var med bebisen :) ?-ljud : 158-153 sf-mått : 35 Min vi...

Av Anna - 3 februari 2014 22:33

Hej idag är det en " jag är äcklig " dag jag ser alla bristningar som jag fått på de 15 cm breda kärlekshantagen , låren som inte får plats i något annat än mjukisar och knappt leggings osv. . Ja visst har man såna dagar .. såhär pigg o fräsch ser...

Av Anna - 1 februari 2014 17:41


Sf mått : 34 Min vikt : 59,7 Hjärtljud:140 Och allt såg jätte bra ut , huvudet har fixerat sig och min bm sa att bebisen skulle kunna komma när som helst eftersom jag har haft så mycket förvärkar . min viktuppgång nu är 17 kg från inskri...

Av Anna - 27 januari 2014 14:51

I morgon går jag in i vecka 35 det vill säga att jag har 5 veckor kvar till bf :)längtan och nyfikenheten växer sig större och större för varje dag som går . Vem är det lill* pyret i magen ?, är det en lillasyster eller lillebror ? Hur ser h*n ut ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards