Jannhaa- livet som blivande två barns mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 11 augusti 2013 02:12

Tröttare än tröttast , märks att jag inte är lika pigg som jag var i tonåren ;)
Blev inringd för ett nattpass och ja som ni ser på bilden så är jag trött . Nattpass är ingenting för mig speciellt inte när jag är gravid ..

Jobbpasset är från 21:15-07:15 , ja det blir ju ett par timmar iallafall ... och när jag kommer hem då ska jag försöka vara så pigg o glad som möjligt eftersom Daniel jobbar vilket innebär att jag har alvin , förhoppningsvis är han lika trött som sin mamma ;)

Det är väldigt skönt att ha kommit igång och jobbat men det är tråkigt att missa så mycket tid med alvin :( men nu är jag ledig måndag , torsdag, , fredag vad jag vet än så länge

och från och med den
4/8 till den 18/8 så har jag jobbat 81 timmar vilket är bra för att vara timanställd dock hade jag velat ha mer timmar

men det kommer säkert att komma in mer med tanke på att jag gjorde 133 timmar från den 10/7 -31/7

Nä nu är klockan 02:10 så nu ska jag ta lite kaffe så att jag orkar resten av passet utan att somna :)

Ovido - Quiz & Flashcards