Jannhaa- livet som blivande två barns mamma

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

jag och ella

Av Anna - 24 januari 2014 10:31

Hej här kommer en bild på mig och min vän ella och våra magar.

Jag och ella har kännt varandra i ett par år men aldrig umgåtts så som vi gör nu , våra barn går på samma dagis så vi går tillsammans upp till dagis för att hämta och lämna barnen.

Efter vi har lämnat barnen brukar vi gå hem till mig och äta äggmacka och dricka kaffe eller te och bara tjöta och njuta av lite sällskap.

Ella (till vänster på bilden) är i vecka 32 & har bf den 15 mars 2014 och jag (till höger) är i vecka 34 & har bf 3 mars 2014.

Det kommer bli väldigt roligt att kunna gå på promenader tillsammans med våra små bebisar efter att vi har lämnat dom "stora" barnen på dagis :) vi har bestämt att vi iallafall ska gå på promenad 2 av de tre dagarna barnen är på dagis , vilket kommer att kännas skönt då jag inte är den som tycker om att gå på promenad utan sällskap.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 17:58

Hej igen! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag . Det beror på att livet som mamma till två små barn just nu är hektiskt och sen thilda kom har jag verkligen märkt att alvin är i trotsåldern då det ofta ät bråk,gap och skrik me...

Av Anna - 14 februari 2014 09:20


Efter en promenad från göta till lilla edet (4km) gick jag hem till min mormor i onsdags på en snabb kaffe och åt lite kakor innan det var dags för mig att gå vidare till mvc och se hur det var med bebisen :) ?-ljud : 158-153 sf-mått : 35 Min vi...

Av Anna - 3 februari 2014 22:33

Hej idag är det en " jag är äcklig " dag jag ser alla bristningar som jag fått på de 15 cm breda kärlekshantagen , låren som inte får plats i något annat än mjukisar och knappt leggings osv. . Ja visst har man såna dagar .. såhär pigg o fräsch ser...

Av Anna - 1 februari 2014 17:41


Sf mått : 34 Min vikt : 59,7 Hjärtljud:140 Och allt såg jätte bra ut , huvudet har fixerat sig och min bm sa att bebisen skulle kunna komma när som helst eftersom jag har haft så mycket förvärkar . min viktuppgång nu är 17 kg från inskri...

Av Anna - 27 januari 2014 14:51

I morgon går jag in i vecka 35 det vill säga att jag har 5 veckor kvar till bf :)längtan och nyfikenheten växer sig större och större för varje dag som går . Vem är det lill* pyret i magen ?, är det en lillasyster eller lillebror ? Hur ser h*n ut ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards